3 σχόλια:

Σουδίας Ιωάννης είπε...

Καλημέρα Απόστολε
Καλή αρχή να έχουμε σε μια ακόμη δύσκολη σχολική χρονιά. Θα ήθελα να σε ενημερώσω, ήδη το έχω κάνει δημόσια εδώ και εδώ, πως αποφασίσαμε ο Γρηγόρης και εγώ να εξειδικεύσουμε τους όρους χρήσης όσο αφορά το υλικό μας.

Η κατάσταση έχει ξεφύγει τα δύο τελευταία χρόνια σε τέτοιο βαθμό που πλέον δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης των ιστότοπων μας. Θέλω να διαβάσεις τους όρους χρήσης και να τους σεβαστείς. Δεν θέλω να αφαιρέσεις το υλικό μου, όπως επιτακτικά ζήτησα από μερικούς που χτίζουν πάνω στη δουλειά μου το προφίλ τους.

Επιτρέπεται μονάχα ότι έχει ελεύθερο embed (βλέπε Slideboom), αλλά με ενεργό λινκ είτε από εκεί που το πήρες, είτε στην Ψηφιακή Τάξη. Οποιαδήποτε αλλά url που ανήκουν σε μένα (ΠΣΔ), ανήκουν στην σελίδα και εκεί πρέπει να του στέλνεις, αν θέλεις να τα χρησιμοποιείς.

Φυσικά, αν δεν συμφωνείς με όλα αυτά, απλά αφαιρέσεις το υλικό. Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων και θέλω να καταλάβεις πως πρέπει πλέον να μπει μια τάξη σε όλα αυτά.

Σουδίας Ιωάννης είπε...

Καλήμερα Απόστολε
Σου έχω στείλει δύο μηνύματα και περιμένω ακόμη την απάντηση σου.

Απόστολος Ν. Αγγέλης είπε...

Φίλε Γιάννη καλησπέρα,
έχεις δίκιο , άργησα να απαντήσω αλλά το τελευταίο τριήμερο το εκμεταλλεύτηκα για μια τελευταία απόδραση.
Καλή σχολική χρονιά εύχομαι και σε εσένα και να συνεχίσεις να είσαι δημιουργικός.

Η αλήθεια είναι πως δεν είχα διαβάσει πριν τους όρους χρήσης, αλλά πότε δεν θέλησα να οικειοποιηθώ κάτι που δεν μου ανήκει. Δεν με ενδιαφέρει η ανγνωρισιμότητα ούτε η επισκεψιμότητα- δεν έχω μετρητή επισκέψεων στο ιστολόγιό μου. Πάντα αναφέρω τον δημιουργό ενώ ορισμένοι σύνδεσμοι πηγαίνουν απευθείας στη διεύθυνση του υλικού για λόγους ευχρηστίας και χρόνου. Σε έχω ευχαριστήσει κατά καιρούς και εσένα , αλλά και τους άλλους δημιουργούς, το υλικό των οποίων χρησιμοποιώ.

Έχεις απόλυτο δίκιο , το έργο του καθενός πρέπει να είναι σεβαστό από όλους .
Θα σεβαστώ λοιπόν τους όρους χρήσης του υλικού σου , άλλωστε δική σου η δουλειά δικοί σου και οι κανόνες . Επίτρεψέ μου μόνο να κάνω τις αλλαγές που χρειάζονται σταδιακά.

Θεωρώ όμως ότι η αντίδρασή σου είναι κάπως υπερβολική. Όταν προσφέρεις υλικό θα υπάρξουν κάποιοι ,καλοπροαίρετα ή κακοπροαίρετα, που θα το εκμεταλλευτούν. Η αποδοχή σου όμως από την σχολική κοινότητα ως ένας από τους πιο ικανούς και ποιοτικούς δημιουργούς εκπαιδευτικού υλικού είναι καθολική και αναμφισβήτητη.


Σε ευχαριστώ και πάλι και καλό βράδυ.